Garanție & Politica de Retur
Bine ai venit pe decorela.ro! Magazinul tau cu decoratiuni handmade!
Garantia produselor
Beneficiezi de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor pentru produsele vandute si livrate pe si cu ajutorul site-ului decorela.ro.
Termenul de garantie pentru produsele comercializate este de 30 de zile calendaristice si este calculat din momentul receptionarii coletului de catre client. Pentru solicitarea garantiei este necesara prezentarea/trimiterea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile acestuia, dar si a facturii fiscale (in format fizic sau electronic) ce dovedeste achizitia acestuia prin curier la adresa: Bucuresti, Sector 5, Str. Drum Maracineni, nr.45A, cod postal 052839.
In cazul neindeplinirii uneia sau a mai multor conditii, solicitarea nu va fi solutionata, iar produsul va fi returnat clientului/cumparatorului, contravaloarea transportului fiind suportata de catre acesta.
Pentru a evita eventualele neplaceri legate de defectarea produselor, este recomandat sa parcurgi blogurile aflate pe site-ul decorela.ro cu privire la intretinerea si pastrarea materialelor utilizate. In cazul in care se constata ca recomandarile nu au fost urmate, ne rezervam dreptul de a refuza aplicarea garantiei.
Termen de reparatie
Termenul de solutionare este de pana la maximum 15 zile lucratoare din momentul in care produsul ajunge la noi. Termenul este valabil pentru produsele care se afla in perioada de garantie.
Returnare produse
Conform OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a renunta la cumparatura, notificand comerciantul in scris in prealabil, in maximum 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului, fara a i se imputa vreo penalitate si fara a invoca vreun motiv.
Punem la dispoziţia clientilor nostri posibilitatea returnarii produselor cumparate cu ajutorul site-ului decorela.ro.
Conditii de retur
Pentru realizarea returului este necesara prezentarea facturii fiscale originale (in format fizic sau electronic) aferente cumparaturii. Pentru finalizarea returului este necesara furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresa de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal.
Un produs poate fi returnat in starea originala (starea in care a fost livrat initial), in punga sau cutia originala, neutilizat si fara defect de uzura (zgariat, lovit, ciobit, rupt, murdarit, vandalizat etc). Produsele realizate prin comanda personalizata NU pot fi returnate.
Costul transportului este suportat de catre client/consumator. In cazul in care transportul nu a fost achitat, receptionarea coletului va fi refuzata de catre echipa noastra.
In cazul refuzului unui retur, costurile de transport sunt achitate in totalitate de catre client/cumparator.
Ne rezervam dreptul de a analiza si a refuza returul produselor care nu se incadreaza in politica de retur.
Procedura de retur
Efectuarea unui retur prin curier: In cazul in care doresti sa returnezi produsul si sa primesti contravaloarea acestuia, te rugam sa ne trimiti solicitarea in scris la adresa de email contact@decorela.ro impreuna cu urmatoarele informatii: nume si prenume, numar telefon, numar comanda, motiv retur.
Daca ai achitat produsul cu numerar la livrare sau prin ordin de plata sunt necesare si urmatoarele informatii: IBAN, nume titular cont bancar, nume banca, adresa banca.
Produsul trebuie trimis complet (inclusiv cu accesorii) in ambalajul original prin orice firma de curierat (exceptand Posta Romana) la urmatoarea adresa: Bucuresti, sector 5, str. Drum Maracineni, nr 45A, cod postal 052839.
Costul transportului este suportat de catre client/cumparator. In cazul in care transportul nu a fost achitat, receptionarea coletului va fi refuzata de catre echipa noastra.
Rambursare retur
Rambursarea contravalorii produselor returnate/anulate se va efectua in maximum 14 zile lucratoare de la finalizarea returului/anularea comenzii. Imediat ce ajunge coletul la noi, ne ocupam de procesarea returului si demaram procedurile pentru rambursarea contravalorii produselor returnate.
Transferul banilor in contul tau poate dura pana la 14 zile lucratoare. In acest transfer nu vor fi incluse si taxele de transport, ci doar contravaloarea produsului.
Analiza retururilor
Ne rezervam dreptul de a analiza si a decide procesarea sau nu a returului pentru fiecare solicitare in parte.
Situatii in care NU acceptam returul
NU acceptam returul pentru urmatoarele categorii de produse:
- produse care prezinta modificari fizice;
- produse care prezinta urme/defect de uzura: lovituri, ciobituri, zgarieturi, rupturi, socuri, urme de vandalism, murdar etc;
- produse care nu se prezinta in starea initiala in care au fost trimise de catre comerciant catre client/cumparator;
- produse care au fost personalizate la solicitarea clientului/cumparatorului;
- produse care nu se incadreaza in cele maximum 14 zile calendaristice de la receptionare;
- produse care nu se incadreaza in conditiile de retur.
Sugestii si reclamatii
Pentru orice sugestii si/sau reclamatii te rugam sa ne contactezi in scris la adresa de email contact@decorela.ro.